Audzināšanas darba programma 2019-2023

RĪGAS 9. VIDUSSKOLA

Stāmerienas iela 8, Rīga, LV–1006, tālrunis 67551531, e-pasts r9vsk@riga.lv

ATTĪSTĪBAS PLĀNS

2019.-2022.gadam

VĪZIJA

Rīgas 9. vidusskola ir mūsdienīga izglītības iestāde, kas nodrošina pieejamu mācību vidi, kas tiek virzīta uz attīstību.

Mēs esam skola, kuras piedāvāto izglītības programmu apguve nodrošina vispārējās pamatizglītības un vidējās izglītības ieguvi ikvienam, neatkarīgi no vecuma, ienākumu līmeņa, nodarbošanās un dzīves vietas.

Mēs sniedzam atbalstu un dodam otro iespēju izglītoties tiem cilvēkiem, kuriem dažādu iemeslu dēļ nav bijis iespējams turpināt un pabeigt izglītības ieguvi, kuri pēc ilgāka pārtraukuma ir nolēmuši turpināt izglītoties.

RĪGAS 9. VIDUSSKOLAS PAMATMĒRĶI

Skolas darbības mērķis ir veidot izglītības vidi, organizēt un īstenot izglītības procesu, kas nodrošina valsts pamatizglītības un vispārējās vidējās izglītības standartā noteikto mērķu sasniegšanu. Turpināt pilnveidot un attīstīt skolas demokrātisko, radošo, līdzatbildīgo sadarbības vidi, nodrošinot izglītojamo ar sabiedriskajai un personiskajai dzīvei nepieciešamajām kompetencēm, zināšanām, prasmēm.

VISPĀRĒJS SKOLAS RAKSTUROJUMS

Rīgas 9. vidusskola (turpmāk -skola) ir Rīgas domes dibināta vispārējās vidējās izglītības iestāde (dibināta 1965.g. kā Rīgas 9.vakara (maiņu) vidusskola), kura īsteno vispārējās vidējās un pamatizglītības programmas. Rīgas 9.vakara (maiņu) vidusskola 2019.gada 1.augustā ieguva jaunu statusu Rīgas 9.vidusskola. Skolai ir sava simbolika, zīmogs ar Rīgas pilsētas ģerboņa attēlu, un darbības tiesiskais pamats ir Izglītības likums, Vispārējās izglītības likums, Ministru kabineta noteikumi par valsts pamatizglītības un vispārējās vidējās izglītības standartiem, Bērnu tiesību aizsardzības likums, Rīgas domes lēmumi, skolas nolikums, kā arī citi normatīvie dokumenti. Skola ir patstāvīga izglītības procesa realizēšanā, finanšu, saimnieciskajā un citā darbībā saskaņā ar normatīvajiem aktiem. Skola atrodas Rīgā, Stāmerienas ielā 8.

Skolas telpu kopplatībā ir 3344 m2.

Skolā tiek īstenotas 8 izglītības programmas, kurās mācās 335 skolēni (skaits uz 2019.gada 1.septembri).

31011012

Vispārējās vidējās izglītības vispārizglītojošā virziena programma

31011013

Vispārējās vidējās izglītības vispārizglītojošā virziena programma

31011022

Vispārējās vidējās izglītības vispārizglītojošā virziena mazākumtautību programma

31011023

Vispārējās vidējās izglītības vispārizglītojošā virziena mazākumtautību  programma

23011121

Pamatizglītības otrā posma (7.-9.klase) mazākumtautību  programma

23011111

Pamatizglītības otrā posma (7.-9.klase)  programma

23011113

Pamatizglītības otrā posma (7.-9.klase)  programma

23015611

Speciālā pamatizglītības otrā posma (7.-9.klase) programma izglītojamajiem ar mācīšanās traucējumiem

2019./2020. m. g. skolā strādā 35 pedagogi

Augstākā pedagoģiskā izglītība

35 (no tiem)

Maģistra grāds

23

Skolas vide ir demokrātiska, kurā valda koleģialitāte, sadarbība, cieņa, savstarpēja uzticība un labvēlība starp skolas vadību, skolotājiem, skolēniem un viņu vecākiem; mācību vide, kas skolēnam ļauj sajust un noticēt tam, ka viņi paši var izdarīt daudz – tie visi ir nozīmīgi priekšnosacījumi veiksmīgām mācībām, skolēnu saskarsmes kultūras un vērtību uzskatu attīstībai.

Skolā aktīvi darbojas Skolēnu pašpārvalde. Tā aizstāv un pārstāv skolēnu interese, organizē un koordinē skolas sabiedrisko dzīvi. Skolēnu pašpārvalde darbojas kā starpnieks starp skolas administrāciju un skolēniem.

Skolā ir atbalsta personāla komisija – sociālais pedagogs, skolas psihologi, medmāsa, karjeras konsultants. 

Skolas vadību nodrošina direktors, direktora vietnieki, metodisko komisiju vadītāji.

Skola saņem normatīviem aktiem atbilstošu finansējumu pedagoģiskā un tehniskā personāla darba samaksas nodrošināšanai, kā arī finansējumu no pašvaldības budžeta iestādes uzturēšanas izdevumiem. Skolai ir ieņēmumi no maksas pakalpojumiem, kas tiek tērēti atbilstoši skolas direktora apstiprinātai tāmei.

Skolas īpašie piedāvājumi:

  • Skolā ir ,,Brīvā laika centrs”, kurš darbojas atbilstoši iekšējās kārtības noteikumiem. To var apmeklēt gan skolas bērni, gan mikrorajonā dzīvojošie bērni.
  • Skolēni un skolotāji piedalās pašvaldības un starptautiskos projektos.

 

INFORMĀCIJAS IEGUVES AVOTI

2017./2018.; 2018./2019.mācību gada darba analīze un 2018./2019. gada izglītojamo, pedagogu un vecāku EDURIO aptauju rezultāti, skolotāju pašvērtējumu analīze, klašu audzinātāju, atbalsta personāla pašvērtējuma analīze.

Skolas dokumentu un materiālu analīze: mācību priekšmetu programmas, tematiskie plāni, klašu žurnāli, darba plāni, mācību priekšmetu skolotāju metodisko komisiju dokumentācija, izglītojamo mācību sasniegumu uzskaites un analīzes materiāli, sanāksmju un sēžu protokoli, skolas darbību reglamentējošie dokumenti, statistikas dati.

 

IEPRIEKŠ IZVIRZĪTO PRIORITĀŠU ĪSTENOŠANA

Skolas darbības jomas

Darbības prioritātes

Sasniegtais

1.Mācību saturs

Pamatizglītības otrā posma (7.-9. klase) programmu izstrāde licencēšana

Tika licencētas pamatizglītības otrā posma (7.-9.klase) programmas.

2. Mācīšana un mācīšanās

Diferencētu pārbaudes darbu izstrādes pilnveide

Visās metodiskajās komisijās skolotāji turpina strādāt pie diferencētas pārbaudes darbu pilnveides, kā rezultātā tiek uzlabota individuāla pieeja katra skolēna zināšanu novērtēšanai.

3. Izglītojamo sasniegumi

Skolēnu mācību sasniegumu uzlabošana un kavējumu samazināšana

Skolā darbojas atbalsta personāla komisija, kura ir izstrādājusi sistēmu neattaisnoto kavējumu samazināšanai.

4. Atbalsts izglītojamajiem.

Palielināt atbalsta personāla lomu darbā ar skolēnu vecākiem

Atbalsta personāla kopdarba rezultātā ir panākta individuāla pieeja darbā ar skolēnu vecākiem.

5. Skolas vide

Turpināt skolēnu darbu izstādi skolas TV, skolas mājas lapā, skolas gaiteņos

Ir izstrādāta kārtība skolā veikto aktivitāšu atspoguļošanai skolas TV, skolas māja lapā.

6. Resursi

Informācijas tehnoloģiju izmantošanas kārtība mācību procesa organizēšanā

Skola ir nodrošināta optimālā līmenī ar jaunākajām informācijas tehnoloģijām, kuras tiek jēgpilni izmantotas mācību procesā.

7. Skolas darba organizācija, vadība un kvalitātes nodrošinājums

Skolas darba racionāla un demokrātiska izvērtēšana

Skola katra mācību gada noslēgumā organizē mācību priekšmetu skolotāju, audzinātāju, atbalsta personāla pašvērtējumu, kuru analīze un ieteikumi tiek apspriesti, uzsākot jaunu mācību gadu. Tiek veiktas pārrunas ar katru pedagoģisko darbinieku.

 

SKOLAS PAŠVĒRTĒJUMS PAMATJOMĀ “MĀCĪBU SATURS”

Stiprās puses

Tālākās attīstības vajadzības

·     Licencētas 8 programmas.

·     Mācību priekšmetu programmas atbilst īstenotajai izglītības programmai.

·     Katrā mācību priekšmetā katrā klašu grupā ir izstrādāts detalizēts mācību satura tematiskais plāns.

·     Metodiskās komisijas savlaicīgi lemj par mācīšanai nepieciešamo mācību grāmatu un mācību līdzekļu nodrošinājumu.

·     Skolotāji zina sava mācību priekšmeta standarta prasības, prot plānot paredzamo rezultātu mācību priekšmetu programmās un tematiskajos plānos.

·     Skolas vadība koordinē, pārrauga un nodrošina nepieciešamo atbalstu mācību priekšmetu programmu izstrādāšanā.

·     Katrai klašu grupai katrā mācību priekšmetā ir izstrādāti nobeiguma pārbaudes darbi.

·     Skolā ir izstrādāta mācību priekšmetu apguves sistēma skolēniem, kas uzņemti no citām izglītības iestādēm.

·     Tiek mācīti visi izglītības programmās iekļautie mācību priekšmeti.

·     Karjeras izglītības tēmas iekļautas  tematiskajos plānos.

·     Pilnā mērā nodrošināt skolēnu praktiskas darbības iespējas mācību stundās atbilstoši mācību priekšmeta standarta prasībām.

·     Pilnveidot sadarbību starp dažādu mācību priekšmetu skolotājiem vienas izglītības jomas ietvaros mācību priekšmetu programmu realizēšanā.

 

SKOLAS PAŠVĒRTĒJUMS PAMATJOMĀ “MĀCĪŠANA UN MĀCĪŠANĀS”

Stiprās puses

Tālākās attīstības vajadzības

·             Skolēnu vecāki ir informēti par skolā pastāvošo tematisko pārbaudes darbu un mācību sasniegumu vērtēšanas sistēmu.

·             Balstoties uz skolēnu pieprasījumu, ir izstrādāta konsultāciju sistēma un individuālo nodarbību sistēma.

·             Mācību darba formas un metodes nodrošina skolēna iespēju pilnībā apgūt mācību saturu.

·             Uzlabot sadarbību skola–vecāki, akcentējot vecāku lomu obligātās izglītības nodrošināšanā.

·             Pilnveidot skolotāja un skolēna prasmes darbā ar jaunajām IT.

·             Paaugstināt skolēna un vecāku atbildību par sekmju kvalitāti.

·             Sekmēt diferencētu pārbaudes darbu izstrādes pilnveidi.

SKOLAS PAŠVĒRTĒJUMS PAMATJOMĀ “SKOLĒNU SASNIEGUMI”

Stiprās puses

Tālākās attīstības vajadzības

·             Skolā ir noteikta kārtība skolēnu sasniegumu uzskaitei un analīzei.

·             4 reizes mācību gada laikā tiek izvērtēti skolēnu mācību sasniegumi.

·             Skolēnu mācību sasniegumos ir pozitīva dinamika.

·             Panākt, ka skolēnu mācību sasniegumu un izaugsmes dinamika tiek noteikta un analizēta katrā mācību priekšmetā.

·             Veicināt skolēnu un skolotāju sadarbību, izmantojot dažādas mūsdienīgas sadarbības formas un metodes.

·             Skolēnu mācību sasniegumu uzlabošana un kavējumu samazināšana.

·             Motivēt skolēnu līdzdalību mācību priekšmetu konkursos.

·             Popularizēt skolēnu sasniegumus dažādās jomās, aktivizējot skolēna pašizaugsmi.

SKOLAS PAŠVĒRTĒJUMS PAMATJOMĀ “ATBALSTS SKOLĒNAM”

Stiprās puses

Tālākās attīstības vajadzības

·         Skolā veiksmīgi strādā atbalsta personāla komisija.

·         Skolā tiek īstenotas interešu izglītības programmas.

·         Skolā  darbojas ,,Brīvā laika centrs”.

·         Tiek nodrošināta sociālo prasmju apgūšana sadarbībā ar skolotājiem, skolēnu pašpārvaldi.

·         Sekmēt skolēnu iesaistīšanos skolas dzīvē.

·         Veicināt skolēnu aktīvu dalību karjeras izvēlē.

·         Uzlabot atbalsta pasākumu sniegšanu skolēniem ar mācību grūtībām.

·         Uzlabot neattaisnoto mācību kavējumu uzskaites sistēmu.

·         Palielināt atbalsta personāla lomu darbā ar skolēnu vecākiem.

 

SKOLAS PAŠVĒRTĒJUMS PAMATJOMĀ “SKOLAS VIDE”

Stiprās puses

Tālākās attīstības vajadzības

·         Skolā ir sadarbību veicinoša vide.

·         Skolēni zina un saprot savus pienākumus un tiesības.

·         Skolā ir labvēlīgi apstākļi optimālai skolotāju un vecāku sadarbībai.

·         Skolā ir stabilas tradīcijas – valsts svētku svinēšana, Ziemassvētki, skolas ekskursijas, Žetonu vakars 12.klasēm, Pēdējā zvana diena utt.

·         Skolai ir sava atribūtika, noteikta kārtība atribūtikas izmantošanā.

Skolēni 2 reizes gadā piedalās skolas teritorijas un apkārtnes sakopšanā un labiekārtošanā.

·         Attīstīt skolēnos piederības apziņu un lepnumu par skolu.

SKOLAS PAŠVĒRTĒJUMS PAMATJOMĀ “RESURSI”

Stiprās puses

Tālākās attīstības vajadzības

·             Skolas pedagoģiskais personāls ir kvalificēts, ar atbilstošu izglītību.

·             Gandrīz visiem skolotājiem darba slodzes ir optimālas. Skolas vadība zina katra skolotāja profesionālo kompetenci.

·             Skolā strādā skolotāji, kuri ir mācību līdzekļu autori.

·    Skolas nodotos finanšu līdzekļus sadala atbilstoši skolas izvirzītajām prioritātēm. Skolas padomē tiek apspriests gada budžeta projekts.

·             Pilnveidot materiālo bāzi atbilstoši mācību priekšmetu programmu prasībām sportā, mūzikā.

·             Veicināt bibliotēkas modernizāciju, strādājot ar bibliotēkas fondu elektronisko uzskaites sistēmu ,,Alise”.

 

SKOLAS PAŠVĒRTĒJUMS PAMATJOMĀ

“SKOLAS DARBA ORGANIZĀCIJA, VADĪBA UN KVALITĀTES NODROŠINĀŠANA”

Stiprās puses

Tālākās attīstības vajadzības

·             Skolas attīstības plāns ir veidots, ņemot vērā skolas pamatmērķus, pašvērtējumu un iepriekš veikto darbu. Rezultāti tiek analizēti un izvērtēti.

·             Skolas darbu reglamentējošie dokumenti ir izstrādāti demokrātiski.

·             Skolas vadība kontrolē personāla darbu, izvirzot augstas un pamatotas prasības.

·             Skolas vadība nodrošina regulāru informācijas apmaiņu par skolas ikdienas darbu.

·             Skolas vadība veicina un atbalsta pašnovērtēšanas procesu, skolas pedagoģiskie darbinieki ir iesaistīti skolas EDURIO aptauju veikšanā.

·             Ir nodrošināta sadarbība starp skolas vadību, skolēnu pašpārvaldi, pedagoģisko kolektīvu un skolēnu vecākiem.

·             Pilnveidot pedagoģisko darbinieku pašanalīzes prasmes.

·             Skolas sasniegumu popularizēšana, izmantojot skolas mājas lapu.

·             Racionāla cilvēkresursu izmantošana – pienākumu detalizēta izstrāde.

·             Nepieciešamības gadījumos atjaunot skolas darbību reglamentējošos dokumentus.

·             Skolas darba pašnovērtēšanas procesā iegūtos ieteikumus izmantot tālākās attīstības plānošanā.

·             Skolas prestiža palielināšana, veicinot katra skolotāja profesionālo izaugsmi.

SKOLAS ATTĪSTĪBAS PRIORITĀTES 2019.-2022.G.

Nr.p.

k.

Skolas darbības pamatjomas

2019./2020.

2020./2021.

2021./2022.

1.

Mācību saturs

Kompetenču pieejā balstīta  mācību satura ieviešana

Kompetenču pieejā balstīta  mācību satura ieviešana 7. un 10.klasēs

Kompetenču pieejā balstīta  mācību satura ieviešana 8. un 11.klasēs

2.

Mācīšana un mācīšanās

 

Pilnveidot mācību darba diferenciāciju

 

3.

Skolēnu sasniegumi

Skolēnu mācību sasniegumu uzlabošana ikdienas un valsts pārbaudes darbos

  

4.

Atbalsts skolēniem

  

Izglītojamo priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšana obligātajā izglītības posmā

5.

Skolas vide

 

Pozitīvas sadarbības pieredzes popularizēšana

 

6.

Resursi

   

7.

Skolas darba organizācija, vadība un kvalitātes nodrošināšana

Efektīva informācijas aprites nodrošināšana

 

Skolas attīstības plāna izvērtējums un jauna attīstības plāna izstrāde

PRIORITĀTES ĪSTENOŠANAS PLĀNS 2019./2020.M.G.

Pamatjoma

Mācību saturs

Prioritāte

Kompetenču pieejā balstīta  mācību satura ieviešana.

Mērķis

Veidot mūsdienīgu mācību procesu.

Novērtēšanas kritēriji

1.    Atklāto stundu vērošanas lapas.

2.    Pedagogu izstrādātie metodiskie materiāli.

3.    Pedagoģiskais personāls turpina uz kompetenču pieejā orientētu profesionālo pilnveidi.

 

 

Ieviešanas gaita

Mācību priekšmetu satura tematisko plānu pilnveide atbilstoši kompetenču pieejai.

Pedagogu pieredzes apmaiņa skolas ietvaros.

Izveidot pedagogu darba grupas kompetenču pieejā vērstu mācību stundu izstrādei.

Nodrošināt dalību JUNIOR ACHIEVMENT skolu programmā.

 

 

PRIORITĀTES ĪSTENOŠANAS PLĀNS 2019./2020.M.G.

Pamatjoma

Skolēnu sasniegumi

Prioritāte

Skolēnu mācību sasniegumu uzlabošana ikdienas  un valsts pārbaudes darbos.

Mērķis

Veicināt izglītojamo atbildību par mācīšanās rezultātiem.

Novērtēšanas kritēriji

1.      Mācību sasniegumu analīze atbilstoši skolas vērtēšanas kārtībai.

2.      Valsts pārbaudes darbu rezultātu analīze.

Ieviešanas gaita

Analizēt 7.- 12.klašu skolēnu mācību sasniegumus ikdienas darbā un valsts pārbaudes darbos.

Skolēnu mācību sasniegumu uzskaites sistemātiskuma nodrošināšana atbilstoši skolas vērtēšanas kārtībai.

Uzlabot saziņas kārtību starp skolu un ģimeni.

Uzlabot sadarbību starp pedagogiem, izvērtējot skolas noslēguma pārbaudes darbus-izmēģinājuma eksāmenus.

 

 

PRIORITĀTES ĪSTENOŠANAS PLĀNS 2019./2020.M.G.

Pamatjoma

Resursi

Prioritāte

Pedagogu sagatavošana kompetencēs balstīta mācību satura ieviešanai.

Mērķis

1.Paaugstināt mācīšanas kvalitāti.

2.Nodrošināt regulāru pedagogu tālākizglītības apguvi atbilstoši ārējiem normatīviem dokumentiem.

Novērtēšanas kritēriji

1.Skolā noteikta sistēma tālākizglītības ieguvei.

2.Dalīšanās ar tālākizglītības kursos iegūtajām atziņām metodiskajās sanāksmēs.

 

 

Ieviešanas gaita

Organizēt metodiskas sanāksmes pedagogiem pieejamā laikā.

Veikt tālākizglītības kursos gūto atziņu ieviešanu mācību procesā.

 

 

PRIORITĀTES ĪSTENOŠANAS PLĀNS 2019./2020. M. G.

Pamatjoma

Izglītības iestādes darba organizācija, vadība un kvalitātes nodrošināšana

Prioritāte

Efektīva informācijas aprites nodrošināšana

Mērķis

Paaugstināt vadības komandas informācijas aprites efektivitāti.

Novērtēšanas kritēriji

1.Vadības sanāksmju un informatīvo sanāksmju protokoli.

2. Metodiskās padomes un metodisko komisiju protokoli

 

 

 

Ieviešanas gaita

Nodrošināt informatīvo sanāksmju apmeklējuma regularitāti.

Nodrošināt sanāksmju apmeklējuma regularitāti visiem pedagoģiskajiem darbiniekiem.

Pilnveidot protokolu pieejamību skolas darbiniekiem.

 

PRIORITĀTES ĪSTENOŠANAS PLĀNS 2020./2021.M. G.

Pamatjoma

Mācību saturs

Prioritāte

Kompetenču pieejā balstīta  mācību satura ieviešana 7. un 10.klasēs

Mērķis

Īstenot jaunos pamatizglītības un vidējās izglītības standartus.

Novērtēšanas kritēriji

Aktualizētas vispārējās izglītības programmas atbilstoši jaunajiem standartiem.

 

 

 

Ieviešanas gaita

Aktualizētas  pamatizglītības un vidējās izglītības programmas.

Izveidot atbilstoši standartiem septiņu jomu darba grupas uz kompetenču pieejā balstītu ieteikumu izstrādi.

Pārstrukturēt metodisko komisiju darbu.

Pārstrukturēt mācību priekšmetu tematiskos plānus, iekļaujot uz kompetenču pieejā balstītos ieteikumus.

 

PRIORITĀTES ĪSTENOŠANAS PLĀNS. 2021./2022.

Pamatjoma

Atbalsts skolēniem

Prioritāte

Izglītojamo priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšana obligātajā izglītības posmā.

Mērķis

Samazināt izglītojamo priekšlaicīgu mācību pārtraukšanu.

Novērtēšanas kritēriji

1.   Izglītojamo mācību kavējumu uzskaite.

2.   Izglītojamo iesaiste projektā ,,Pumpurs”.

3. Sadarbības formu pilnveide ar izglītojamo vecākiem problēmu risināšanā.

 

 

Ieviešanas gaita

Izglītojamo apzināšana, kuri neattaisnoti kavē mācību stundas.

Mācību kavējumu iemeslu apzināšana.

Nepieciešamā atbalsta nodrošināšana kavējumu samazināšanai.

Pilnveidot sadarbības sistēmu starp mācību priekšmeta skolotājiem, audzinātāju un atbalsta grupu.

 

PRIORITĀTES ĪSTENOŠANAS PLĀNS 2020./2021. MĀC. G.

Pamatjoma

Skolas vide

Prioritāte

Pozitīvas sadarbības pieredzes popularizēšana.

Mērķis

Veicināt izglītojamo atbildību par mācīšanās rezultātiem.

Novērtēšanas kritēriji

1.       Mācību sasniegumu analīze atbilstoši skolas vērtēšanas kārtībai.

2.   Uzlabojas mācību sasniegumi obligātajos valsts pārbaudes darbos.

Ieviešanas gaita

Analizēt 9. un 12.klašu skolēnu mācību sasniegumus valsts pārbaudes darbos.

Skolēnu sasniegumu uzskaites pilnveide un analīze.

Kontrolēt savlaicīgu pārbaudes darbu vērtēšanas rezultātu ierakstus klases žurnālos.

Nodrošināt sistemātisku informāciju par sekmēm un kavējumiem skolēnu ģimenēm.

Atzinīgi novērtēt skolēnu sasniegumus ikdienas un valsts pārbaudes darbos.

Izstrādāt un apstiprināt kārtību saziņai starp skolu un ģimeni.

 

PRIORITĀTES ĪSTENOŠANAS PLĀNS 2021./2022. MĀC. G.

Pamatjoma

Mācību saturs.

 

Prioritāte

Kompetenču pieejā balstīta  mācību satura ieviešana 8. un 11.klasēs

Mērķis

Veidot mūsdienīgu mācību procesu.

Novērtēšanas kritēriji

1.       Mācību priekšmetu satura tematiskie plāni atbilst izglītības programmām un standartam.

2.       Pedagoģiskais personāls turpina profesionālo pilnveidi.

Ieviešanas gaita

Mācību priekšmetu satura tematisko plānu pilnveide atbilstoši kompetenču pieejai.

Pārbaudes darbu ciklogrammu izstrāde un iekļaušana skolas pārbaudes darbu grafikā.

Mācību grāmatu literatūras fonda atjaunināšana atbilstoši jaunajam izglītības standartam.

Pedagogu profesionālās pilnveide atbilstoši nepieciešamībai.

Uz kompetencēm balstītu atklāto stundu izstrāde un vērošana.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PRIORITĀTES ĪSTENOŠANAS PLĀNS 2021./2022. M. G.

Pamatjoma

Skolas darba organizācija, vadība un kvalitātes nodrošinājums.

Prioritāte

Skolas attīstības plāna izvērtējums un jauna attīstības plāna izstrāde.

Mērķis

Novērtēt skolas sasniegto, plānot uzlabojumus turpmākai attīstībai.

Novērtēšanas kritēriji

1.       Skolas mājas lapā tiek atspoguļota informācija par skolas darbu.

2.       Izstrādāts skolas pašnovērtējums un ievietots skolas mājas lapā.

3.       Izstrādāts jauns attīstības plāns 2023.-2025.gadam.

4.       Attīstības plāns saskaņots ar Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamentu.

 

 

Ieviešanas gaita

 

Veikt EDURIO aptauju skolēniem, skolotājiem, vecākiem par skolas izglītības jomām.

 

Prioritāšu noteikšana turpmākajam darbam, balstoties uz aptauju rezultātiem.

 

Attīstības plāna akceptēšana skolas padomē un saskaņošana ar Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamentu.

   

Attīstības plāns 2019.-2022.gadam apspriests Rīgas 9. vidusskolas 2019.gada 30.augusta  pedagoģiskās padomes sēdē Nr 9. un 2019.gada 12.septembra Skolas padomes sēdē.

Skolas direktore_________________________I. Dupate

SASKAŅOTS

Rīgas domes Izglītības, kultūras un

sporta departamenta Izglītības

pārvaldes priekšnieka – direktora vietnieka p.i.

L.Lancmane

___.___.2019.

Scroll to Top